روداد نویسی ، کلاس: ہشتم،نہم،دہم (چھٹا دن)

فاصلاتی  تعلیمی و تدریسی مواد برائے قرنطین  طلبہ


مضمون: اردو

عنوان:                     رُودادنویسی

مہارت:                      لکھنا

جماعت:                   ہشتم،نہم اور دہم

ترتیب و تہذیب:        عطا حسین اطہرؔ


روداد نویسی
دن:      چھٹا دن                                                  
وقت :  ۴۵ منٹ                                    
مواد:   قلم، کاپی، لیپ ٹاپ یا موبائل، انٹرنیٹ
ایس ایل او:    پوسٹر یا تصویری خاکوں یا کسی واقعہ  اور منظر کو بیان کرتے ہوئے (آنکھوں دیکھا حال )روداد لکھ سکیں۔
عمومی مقاصد:  اپنے روزمرہ  کے واقعات کو روداد کی صورت میں تحریر کرسکیں۔
سرگرمی نمبر ۱:                               لکھنے کی مشق                                                      (۴۰منٹ)




ہدایات :             
اپنی تحریر کا عنوان تجویز کیجیے۔
حالیہ واقعات کو مدِ نظر رکھیے۔
مزاح کو اپنی تحریر کا حصہ بنائیں

سرگرمی نمبر ۳:                         اپنا جائزہ خود لیجئے    (خودآزمائی)                                             (۱۰ منٹ)
چوں کہ آپ نے آج کے دن کی سرگرمی مکمل کرلی ہے۔ اس لیے آپ اس بات کا خود جائزہ لیجئے کہ آپ نے سیکھنے کے تمام مقاصد حاصل کرلیے ہیں یا نہیں؟

۱
ذخیرہ ٔ الفاظ کا   مناسب استعمال کرسکا/سکی۔
بہت  حد تک
کسی حد تک
بالکل نہیں
۲
موجودہ حالات و واقعات کا ذکر کر سکا/سکی۔
بہت  حد تک
کسی حد تک
بالکل نہیں
۳
مناسب عنوان  دے سکا/سکی ۔
بہت  حد تک
کسی حد تک
بالکل نہیں
۴
مزاح کا استعمال کرسکا/سکی۔            
بہت  حد تک
کسی حد تک
بالکل نہیں
۵
محاورات کا استعمال کرسکا۔سکی۔
بہت  حد تک
کسی حد تک
بالکل نہیں
۶
روداد کا اختتام کرسکا/سکی۔  
بہت  حد تک
کسی حد تک
بالکل نہیں
نوٹ:      اگر آپ کا جواب دوسرا یا تیسرا ہے تو مزید اصلاح کے لیے آپ کیا کریں گے/گی ؟  تجویذ اپنی کاپی میں تحریر کیجئے ۔
روداد نویسی کے حوالے سے چھٹے دن کی  سرگرمیاں اپنے اختتام کو پہنچی۔                       

گھر میں رہیں اور دلچسپ سرگرمیوں میں اپنے آپ کو مصروف رکھیں !

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

روداد نویسی ، کلاس: ہشتم،نہم،دہم (پہلا دن)

روداد نویسی ، کلاس: ہشتم،نہم،دہم (ساتواں دن)

روداد نویسی ، کلاس: ہشتم،نہم،دہم (آٹھواں اور آخری دن)